[Allusers] Encontrou-se estojo....

Rui Daniel rdaniel at student.dei.uc.pt
Wed Sep 27 17:32:06 WEST 2006


Viva,

Encontrei um estojo no anfiteatro dos serviços centrais, peço ao
proprietário/a que me contacte para lho entregar.

 

Saudações académicas,

 

Rui

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.deec.uc.pt/pipermail/alunos/attachments/20060927/06fd7641/attachment-0003.html>


More information about the alunos mailing list